אנשים רבים שמחפשים שירותים מקצועיים או מוצרים שונים מעדיפים לעשות עסקים עם ספקים מקומיים. להלן כמה דרכים לתת לשיווק המקוון שלכם נוכחות מקומית חזקה:
קידום אתרים: דאגו לקדם את האתר שלכם באמצעות SEO. הקפידו שאתר האינטרנט שלכם יהיה מותאם לאזור העבודה שלכם עם שפע של התייחסויות מקומיות ואזוריות. על ידי כך תהיו מסוגלים לדאוג שכל פעם שלקוחות יבצעו במנוע החיפוש שלהם מילות מפתח בדירוג נישה מקומית, הם ימצאו את האתר שלכם.
השתמשו בשירות גוגל מקומות: אם אינם רשומים בגוגל מקומות, אתם פוסחים על אחת האפשרויות הטובות ביותר בפרסום מקוון.
מדריכים באינטרנט: פרסמו מאמרים בספריות מקוונות. ישנם אתרים ישראלים כמו אתר זה שניתן לפרסם שם את המאמרים שלכם כדי לקבל חיזוק בגוגל, לחילופין ניתן להשתמש באתר כמו אתר זה שנותן את המענה המושלם לפרסום ולהפצה של המאמרים שלכם באלפי אתרי אינטרנט בכל העולם, אתר כזה בהחלט יכול לשים את המאמר שלכם על סטרואידים לחיזוק הדירוג שלכם ב-Google
שיווק באימייל: הושיטו יד באופן קבוע ללקוחות הקיימים שלכם עם מבצעים מקומיים, חדשות, וטיפים. זכרו כלל זה הרבה יותר קל למכור ללקוחות קיימים מאשר למכור ללקוחות חדשים.
כתיבת בלוג: בלוג הוא דרך מצוינת להודיע, לחנך, להסביר ובאותו זמן, לקדם את המוצרים והשירותים שלכם. כתבו בלוג בנושאים שיעניינו את הלקוחות שלכם ושבאותו הזמן ימתג אתכם כאנשי מקצוע ומומחים בתחום שלם.
הקפידו לפזר מילות מפתח שקשורות לנישה המקומית שלכם בנדיבות ברחבי הבלוגים שלכם.
כמו כל טכניקת שיווק, חשוב כי תזכרו שהמסרים שלכם באינטרנט חייבים להיות עקביים ובקנה אחד עם אסטרטגיית המותג הכללי שלכם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה